נמחקו לכם הדמיות עיצוב הפנים מהמחשב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

נמחקו לכם הדמיות עיצוב הפנים מהמחשב?

security-265130_640

אחד מהסיוטים של אדריכלים ומעצבי פנים, הוא שהמחשב נופל, וכל הזיכרון נמחק. ואז, כל ההדמיות שעבדו עליהם במשך שעות רבות, הולכות לטמיון. כמובן, גם הלקוחות מאוד לא מרוצים ממצב זה. מה עושים? איך מצילים את החומר? איך מונעים הפסד כספי גדול לכם וללקוחות? ההמלצה הטובה ביותר, היא לקחת את המחשב למעבדה לשחזור קבצים. 

חשוב לדאוג כל הזמן למנוע חדירת ווירוס למחשב!

כדי למנוע נפילות נוספות של המחשב, חשוב כל הזמן למנוע נפילות של המחשב. אחת הדרכים לכך, היא למנוע חדירת ווירוסים אל המחשב. ווירוס אחד, יכול לשתק מחשב שלם, ולהרוס עבודה של שבועות ושנים. אם עשיתם הדמיות של עיצוב משרדים, עם ריהוט משרדי מעוצב, תאורה, ריצוף, ווילונות, וכל מה שמשרד מעוצב צריך, ווירוס אחד ימחק לכם את כל העבודה. לכן, חשוב מאוד להתקין תוכנות המונעות חדירות וירוסים. כמו כן, חשוב להתקין תוכנות המונעות חדירת משתמשים אחרים אל המחשב. 

מהו "ווירוס כופר"? אחד מהווירוסים הקשים והמסוכנים בעולם המחשבים, הוא ווירוס כופר. מפתחי הווירוס, שותלים את הווירוס בבאנרים, מודעות ופרסומות. פעמים רבות, גם בתוך מודעות ג'ימייל. הגולש לוחץ, ואז מותקנת במחשב תוכנה, הנועלת את הקבצים. הגולש מקבל הודעה, שהקבצים ישוחררו, רק לאחר שישלם כסף. 

שחזור קבצים מהמחשב על רגל אחת…

היכן מאוכסן החומר של המחשב? למעשה, החומר של המחשב, מאוכסן בדיסקיות קטנות. כל דיסקית, מכילה סוג אחר של קבצים. בדרך כלל, הקבצים אינם נמחקים מהדיסקיות. הבעיה, היא שליפת החומר מדיסקיות, בעת שיש תקלה במחשב. הבעיה היא בעבוד החומר. במעבדה, מעבירים את הדיסקיות לתוך כונן אחר. כך, הקבצים עוברים לכונן המארח. ומהמחשב והכונן המארח, מגבים את הקבצים האבודים, ומעבירים את הגיבוי ללקוח שמסר את המחשב למעבדה.

כמה זמן אורך שחזור הקבצים? הזמן הממוצע של תהליך שחזור הקבצים, הוא 3 שבועות. 

מומלץ לכם לבקש הסבר על התהליך.

כאשר אתם מוסרים מחשב לשחזור חומר, בוודאי יש לכם שאלות. אתם תשמחו לשמוע פרטים, על תהליך העבודה. לכן, אתם יכולים בהחלט לשאול את צוות המעבדה, את כל סוגי השאלות שתרצו. הצוות, יסביר לכם כיצד מתנהל התהליך של שחזור החומר. אבל, גם אם הצוות של המעבדה אדיב ומסור, חשוב שתחתמו עם הנהלת המעבדה על חוזה, שהחומר המשוחזר לא יודלף ללקוחות אחרים, ולמקומות נוספים. 

נמחקו לכם התמונות במחשב? פנו לצוות "מחשבים"!

אנו ב"מחשבים", מומחים בשחזור מידע אבוד מהמחשב. לנו יש מעבדה משוכללת, עם השיטות המתקדמות ביותר בתחום. במעבדה, אנו משחזרים את כל סוגי הקבצים: תמונות, סרטונים, קבצי שמע, קבצי אופיס, ועוד. אנו משחזרים מידע מדיסקיות של מחשבים נייחים, אך מומחים גם בשזור מידע ממחשבים ניידים. במעבדה, אנו מומחים משחרור קבצים שננעלו, על ידי "ווירוס כופר". 

רוצים להתייעץ?