שחזור דיסק קשיח

שחזור דיסק קשיח – להכניס סדר בים של בלבול

הדיסק הקשיח הפסיק להגיב ואתם לא יודעים מה לעשות או בעיקר מה לא לעשות. אתם מתקשרים לשירות התמיכה של החברה ממנה קניתם את המחשב, על מנת לקבל עזרה, ולאחר מספר שעות בטלפון הם אומרים לכם שתצטרכו לחפש שירותי מעבדה לשחזור מידע.

אתם מחפשים מעבדה כזו, ומוצאים את עצמכם טובעים בתוך ים של בלבול, שלא לומר מחירים שיכולים להתחיל בקטן ממש ולהתקדם לאלפי שקלים. למי תקראו? במי תבטחו? עכשיו אתם מתחילים לפתח התקף חרדה, והתסמינים הם רבים.

אנחנו רוצים לעזור לכם לעבור את התקופה הכאוטית הזאת באמצעות תדרוך בסיסי של 'עשה' ו'אל תעשה' כשאתם מנסים להבין איך עושים שחזור דיסק קשיח.

למה לבחור שירותי שחזור נתונים?

אם אי פעם בעבר נדרשתם לשחזר נתונים, אתם יודעים כמה בעל ערך השירות הזה. מעבדה לשחזור נתונים היא הסמכות המקצועית בתעשיית שחזור נתונים, ומציעה מגוון שירותי שחזור, מתקליטון פשוט ועד לערוץ סיב מורכב ביותר.

כל ההליכים מבוצעים במעבדת השירות על ידי מיטב המומחים בתחום. אנשי מקצוע אלו מפתחים ומייצרים פתרונות חומרה מתקדמים, ומציעים ערך מוסף ללקוחות המרוצים.

חשוב לבחור במעבדה שיש לה שיעורי הצלחה אמיתיים של מאת האחוזים או קרוב מאוד למספר זה, כמו גם לקרוא סיפורי הצלחה של לקוחות המעבדה, עדיף בסגנון של: "אם המעבדה הזאת לא יכולה לבצע שירותי שחזור דיסק קשיח, אף אחד אחר לא יוכל לבצע זאת". והאמת, זה נכון.

בבקשה תקפידו לשאול את כל השאלות שלכם

כשאתם מבצעים בדיקת נאותות, אל תפחדו לשאול שאלות. אנשי מקצוע מיומנים צריכים לדעת לענות על שאלות נפוצות, כמו למשל:

כמה זה יעלה?

נתונים שנמצאים על הדיסק הקשיח שלכם יכולים ללכת לאיבוד פיזית, לוגית או בשילוב של השניים. אבחון מקיף חייב להתבצע על מנת שתוכלו לקבל מחיר הוגן. ברוב המקרים, אתם צריכים להבין מהו הטווח הראשוני של המחירים.

ככל שהמחשב סובל מיותר בעיות, כך טווח המחירים יהיה רחב יותר. אם מעבדת שירות נותנת לכם מחיר שנראה לכם פזיז בשיחה הראשונית שלכם, נתקו את השיחה ועברו למעבדה הבאה. לאחר אבחון מקיף, אנשי המקצוע המתאימים יתנו לכם מחיר נטול כוונות נסתרות.

כמה זמן זה ייקח?

שחזור דיסק קשיח במחשבים של היום הוא תהליך מורכב ביותר והתוצאה הסופית מבוססת על היכולת המקצועית של צוות המעבדה. זמן ההתאוששות של הדיסק נע בין יומיים לחמישה ימי עסקים, אם הדיסק מגיב היטב לפעולות השחזור. אך התהליך עשוי לקחת יותר זמן מזה אם קיים קושי למצוא חלקים או דיסק חדש ומתאים.

כל החברות בתעשייה זו יתנו לכם תחזית של שלושה שבועות להשלמת הטיפול. אם חברה מבטיחה לכם ציר זמן בטלפון, הם מבלפים. אין דרך ישירה יותר לומר זאת. שירותים מקצועיים של שחזור דיסק קשיח לעולם לא יבטיחו זמן מוגדר להשלמת כל פרויקט. הם יכולים רק להעריך.

מה אם אי אפשר לשחזר את הדיסק הקשיח?

חלק מהחברות יגבו מכם "דמי ניסיון" אם הם נכשלים לשחזר את הנתונים על הדיסק. זוהי סיבה נוספת להתרחק מהפטריות עליהן דיברנו בתחילת המאמר. רוב החברות בעלות מוניטין, כמו עם שירותי שחזור נתונים, ולא יחייבו אתכם על פרויקט שנכשל.

לעתים, במהלך ההתאוששות של המחשב, חלק מהנתונים הם בלתי קריאים וחלקים אחרים של הכונן נפגעים. במצב זה, הפגיעה עלולה לגרום לנזקים אחרים, החל מהשחתת קבצים ועד להעדר קבוצות שלמות של נתונים. לכן חשוב לקבל הערכת שווי ולעבוד על עלות הפרויקט על מנת לקבל מחיר הוגן על שירותי שחזור דיסק קשיח.

האם הנתונים שלי חסויים ומאובטחים?

מעבדה לשחזור נתונים צריכה להיות מאובטחת פיזית. כלומר, המקום צריך להיות מוגן במערכת אבטחה המפקחת על האזור. שירותי שחזור דיסק קשיח מתבקשים להבטיח, בכתב, שלא יחשפו את פרטי הלקוח לצדדים שלישיים.

בשורה התחתונה: שירות מעולה נוקט בכל האמצעים להשלמת הפרויקט

אנשי מקצוע מיומנים עובדים מהר ככל הניתן כדי לספק את השירות בזמן הקצר ביותר, ומציעים תגובה מקצועית ועיבוד מזורז המקצר את זמן הטיפול. שירותים מעולים אלו דוחפים את הפרויקט שלך קדימה, תוך הקדשת המשאבים הדרושים עד להשלמתו.

יצירת קשר מהירה