טיפים לבחירת מדפסת ב- 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

טיפים לבחירת מדפסת ב- 2020

pexels-andrea-piacquadio-3831873 (1)

בין אם אתם מחפשים מדפסת הזרקת דיו, דגם לייזר מהיר במיוחד, מדפסת מדבקות או מדפסת מקצועית לבית או למשרד שלכם, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2020, אשר יעזרו לכם לבחור את המדפסת המתאימה ביותר עבורכם.

השוואה לעומק בין סוגים ודגמים יכולה לסייע למי שרוצה לקנות מדפסת במחיר טוב ומשתלם. עם זאת, השלב הראשון בתהליך ההשוואה הוא תמיד להגדיר צרכים ומטרות. עוד לפני שמחליטים כמה מעוניינים לשלם על המדפסת, מומלץ לדעת מה יהיה אופן השימוש הצפוי בה: בין אם מדובר במדפסת ביתית לצרכי תלמידים וסטודנטים, במדפסת לעסקים ומשרדים או במדפסת למוסדות ציבוריים, נותני שירותים וגופים מסחריים.

בשלב הבא תוכלו כבר להיכנס לעובי הקורה ולהגדיר את מסגרת התקציב. כך יודעים איזה מדפסת כדאי לקנות בלי לחרוג ומבלי לספוג הפסדים כספיים. אם לא מכירים את הבדלי המחירים בין מדפסת לייזר ומדפסת רגילה, או מדפסת מדבקות ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע .

כיצד בוחרים מדפסת מושלמת?

לפני שרוכשים אנו מכשירים חשמליים בטכנולוגיה מתקדמת כזו או אחרת לביתנו, מוטב לבחון היטב את הנושא והמכשור על מנת לקיים רכישה נכונה וטובה !

בבחירת מדפסת ביתית ישנם שיקולי צורך אשר חייבים להתקיים טרם הרכישה ועל כן יש להקפיד על בחירה נכונה המותאמת לצורכיכם הבסיסיים היום יומיים . לדוגמא, במקרה שבחרתם במדפסת מדבקות : חשוב בשלב הראשון להבין לעומק את מלוא הדרישות והצרכים מאותה המדפסת, עלויות, ותוצאה סופית

הצורך שלכם – בחירת מדפסת על פי צורך – בחירה נכונה בין סוגי המדפסות השונות והכירות עם שלל המדפסות הקיימות בשוק (מדפסות משולבות מדפסת מדבקות ,  מדפסת לייזר צבעונית משולבת, מדפסת הזרקת דיו רגילה. שכן כל אחת מן המדפסות השונות פועלת בצורה שונה ומספקת נתונים שונים ואפשרויות הדפסה אחרות , כגון : מהירות הדפסה, כמות הדפסה וכיו"ב


מהירות הדפסה –אפשר לנסות לבדוק את מהירות ההדפסה לפי מספר הדפים שהמדפסת יכולה להדפיס בדקה. במקרה שאתם מדפיסים הרבה דפים מומלץ גם לבחור במדפסת בעלת קיבולת מגש גדולה – אפשר למצוא מדפסות בעלות קיבולת מגש של 500 דפים.

גודל – לא הגיוני לרכוש מדפסת גדולה כשהחדר בו אתם יושבים או עובדים קטן. אם החלל שלכם לא גדול חשוב שתתאימו את המדפסת לגודל הקיים. אם יש לכם הגבלה מבחינת גובה כדאי שתבחרו במדפסת שמאפשרת לכם להכניס את הדפים באופן מאוזן.

רעשים – אם אתם נוהגים להדפיס הרבה דפים חשוב שתרכשו מדפסת שקטה. ההמלצה היא לבחור מדפסת שלא עולה על רעש של 45 דציבל.

רזולוציה–אם אתם צריכים להפיק תמונות צבע ברמה גבוהה, או מדבקות ממדפסת מדבקות חשוב שתבחנו את הרזולוציה. רזולוציה גבוהה תעיד על הדפסה יותר איכותית..

טונר – עלות טונר יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד כך שעדיף לבחור במדפסת שמספקת מספר גבוה יותר של הדפסות תוך שימוש בטונר איכותי . למדפסת מדבקות נדרש טונר איכותי יותר לדוגמא.. בכל מקרה הקפידו לבדוק מהו מחיר הדיו או הטונר לפני שתקנו את המדפסת.

מחיר ואחריות – קנו מדפסת שמתאימה לתקציב שלכם אך אל תתפשרו על האיכות והקפידו לבדוק את האחריות.

בסיכומו של דבר, חשוב לבחור מדפסת איכותית, זו האמורה לספק היקף גדול ביותר ללא תקלות או הוצאות יקרות יותר של מתקלים או חלקים. וכך, ככל שתקדישו לזה יותר זמן, כך ייווצר מצב בו תוכלו להשיג מדפסת שתדע לשרת אתכם נאמנה לטווח הארוך.

רוצים להתייעץ?