שחזור מידע מאייפון – יש דבר כזה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

שחזור מידע מאייפון – יש דבר כזה?

smartphone-1894723_640

בעידן הנוכחי, הטלפון הנייד שלנו כבר מזמן לא משמש אותנו רק כדי להרים צלצול. למעשה, יש לא מעט אפליקציות שבאות קודם. בשנים האחרונות, ניתן לראות תלות הולכת וגדלה במכשירים הסלולריים. יש להם ערך כספי רב, אך לא פחות מכך – הם בעלי ערך סנטימנטלי במיוחד. תמונות מרגעים מיוחדים בחיים, מספרי טלפון וכתובות מייל של מאות אנשים, תיעוד של פגישות ומסמכים חשובים – למעשה, הכל נמצא על הטלפון הנייד שלנו, מה שהופך אותו למכשיר העיקרי ואולי אפילו היחידי שיש בידינו כיום.

המידע באייפון נמחק או נעלם – מה עושים?

העובדה שהטלפון הנייד שלנו הפך ליקר כל-כך עבורנו, הופכת מקרים של מידע שנעלם או נמחק למקרים קשים במיוחד, בעיקר עבור אנשים שבטלפון הנייד שלהם היה תיעוד של רגעים נדירים ומרגשים. אך מה עושים במידה והטלפון הנייד שלנו נהרס, לא מגיב ויש סכנה למידע שנמצא עליו? מה ניתן לעשות אם מחקנו תמונה חשובה מאוד או איש קשר שלא נצליח למצוא את המספר שלו שוב? משחזרים את המידע במעבדה מקצועית!

יש פתרון למצב – שחזור מידע מאייפון

בעידן הטכנולוגי, יש פתרון כמעט לכל צרה, וכחלק מכך יש גם פתרון למקרים בהם המידע שעל גבי האייפון שלנו נמחק או נהרס. לא עשיתם גיבוי למידע שלכם? מעבדה לשחזור מידע יכולה להציל את המצב באמצעות מספר דרכים ושיטות. הרעיון העומד מאחורי שחזור מידע מאייפון הוא שמידע שנמחק מהטלפון, בין אם מדובר בהודעות טקסט ובין אם מדובר בתמונות וסרטונים – לא באמת נמחק אלא עובר לתחנת ביניים בתוך הטלפון – והוא הזיכרון והמידע שהטלפון שומר. כל עוד לא הכנסתם למכשיר שלכם זיכרון חדש שדרס את הנתונים, ככל הנראה ניתן יהיה לשחזר את המידע בהצלחה.

מה צריך אם מידע בטלפון נמחק/נעלם?

ראשית, יש לזכור היטב מה הייתה הפעולה האחרונה שביצעתם וקדמה למחיקת תמונה. האם הטלפון נפל? האם פשוט מחקתם מידע יקר ערך, או אולי הורדתם אפליקציה מפוקפקת שאחריה הבחנתם בשינויים שעבר הטלפון? הדבר השני שיש לבצע, הוא לכבות את המכשיר באופן מידי וליצור קשר עם חברה לשחזור מידע מאייפון. כאמור, כל שימוש נוסף במכשיר הנייד עלול לפגוע בסיכויים להציל את המידע.

האם ניתן לשחזר את הכל?

ברוב המקרים, ניתן לשחזר את רשימת אנשי הקשר, גלריית התמונות והסרטונים, הודעות באפליקציית וואטסאפ והודעות SMS. בשחזור שכזה, ניתן למעשה להחזיר את הערך במלואו – גם בפן האישי והרגשי עם החזרת תמונות והודעות חשובות, וגם בפן המקצועי והחברתי עם שחזור של אנשי קשר. במצבים בהם הייתה התעסקות נוספת עם הטלפון הנייד לאחר הפגיעה בניסיון להציל את המידע, ייתכן והמצב הוחמר ויהיה קשה יותר לשחזר את המידע. יש לציין שמקצועיות המעבדה והכלים בהם היא משתמשת, הם בעלי השפעה מכרעת על היכולת לשחזר את המידע. לכן, חשוב להביא את הטלפון הנייד לידיים מיומנות ומקצועיות בלבד.

רוצים להתייעץ?