מה ההבדל בין לימוד Android ללימוד Flutter?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

מה ההבדל בין לימוד Android ללימוד Flutter?

Depositphotos_11183346_s-2019 (1)

הדרישה הגבוהה בתחום ההייטק, שלא עוצר לרגע, מובילה רבים לקחת קורסי תכנות שונים. מגוון הקורסים רחב ביותר: החל מקורסים המתמקדים בשפות תכנות ספציפיות וכלה בקורסים שמלמדים איך לתכנת מוצר Mobile מההתחלה ועד הסוף. בגלל ההיצע הרחב  קשה לפעמים לבחור את הקורס המתאים. במאמר הבא נדבר על ההבדל בין קורס Flutter לבין לימודי Android  כדי לעזור לך לבחור את הקורס המתאים לך.

משכורת גבוהה, הטבות, מעמד חברתי גבוה, כל אלו ועוד גורמים לאנשים רבים לרצות לקחת חלק בעולם ההייטק וללמוד לפתח אפליקציות או מוצרי Mobile שונים. התחרות על מתכנתים טובים היא גבוהה וכל מעסיק רוצה לקחת את הטובים ביותר. עדות לכך ניתן לראות במגוון קורסי התכנות השונים, כך שלפעמים קשה לדעת באיזה קורס לבחור.

ההבדל העיקרי בין קורס Android ללימודי Flutter

חנות האפליקציות של גוגל רק הולכת וגדלה עם הזמן. כל חברה, בכל גודל, מחזיקה באפליקציה ייעודית ללקוחות ואת זה אפשר להוסיף לעובדה שמערכת אנדרואיד משתלטת על שוק הטלוויזיות החכמות וכמעט כל מכשיר אלקטרוני שני מופעל על ידי המערכת הפופולארית. כמות האפליקציות הגדולה מובילה למחסור במתכנתים טובים.

חנות האפליקציות של אפל לא עומדת מנגד וגם בה יש ביקוש ער למתכנתים. כך שבעוד בוגרי קורס אנדרואיד יקבלו היכרות מעמיקה עם המערכת ויוכלו לבנות אפליקציות בהצלחה, בוגרי קורס Flutter יקבלו הדרכה על המערכת שמאפשרת לבנות אפליקציות גם למערכת ההפעלה של אפל, IOS, בקוד אחד, בלי הצורך לעשות התאמות מורכבות, כך שמגוון אפשרויות התעסוקה של בוגרי קורס Flutter רחב הרבה יותר.

הבדלים נוספים בין קורס Flutter ללימודי אנדרואיד

השפה שמרכיבה את רוב האפליקציות במערכת אנדרואיד היא JAVA, שפה ותיקה ומוכרת, שכל מתכנת מכיר, כך שאפשר לפתור בעיות בקלות רבה יותר, כשיש קהילה גדולה של משתמשים בשפת התכנות. לעומת זאת, מערכת Flutter מתבססת על שפת Dart, שפה יחסית חדשה בשוק שלא כל מתכנת מכיר ולמרות שיש למערכת קהילה ותמיכה מגוגל עצמה, עדיין לפעמים יהיה אפשר להיתקל בבעיות המצריכות פתרון.

למרות זאת, הביקוש בתעשייה למתכנתי Flutter גבוה יותר, בשל הצורך של החברות לחסוך בעלויות ולכן מתכנתים רבים בוחרים ללמוד על מערכת חדשה יותר, כאשר התמיכה הרחבה של גוגל, שכוללת אתר מתוחזק היטב, ערוץ יוטיוב פעיל וקהילה הולכת וגדלה של מתכנתים, מעניקה גב למתכנתים חדשים.

לסיכום, ההבדלים בין לימודי Flutter ללימודי Android הם בשפת התכנות ובאפשרויות התעסוקה, כאשר בוגרי קורס Flutter ייהנו מאפשרויות רחבות יותר בשל היכולת לבנות אפליקציה לשתי מערכות.

אם עדיין יש לך התלבטות כלשהי, בעל מרכז ההדרכות הוותיק והמנוסה יניב ארד, אשר עד כה הכשיר מעל ל-6,000 מתכנתים, מזמין אותך ליצור קשר ולשמוע פרטים נוספים על הקורסים השונים כדי להגיע להתאמה המושלמת עבורך.

רוצים להתייעץ?