איך תבחרו את קורס האנגולר המתאים לכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

איך תבחרו את קורס האנגולר המתאים לכם

כיתת לימוד אנגולר

אנגולר היא תשתית תוכנה ליישומי רשת בקוד פתוח אותה מתחזקת ענקית הטכנולוגיה גוגל. תשתית התוכנה הזו נהנית מקהילה הולכת וגדלה של מפתחים. הם מפתחים את אנגולר באופן שוטף והתשתית מתבססת על java script ומשמשת בעיקר לפיתוח של אתרים דינמיים. גוגל פיתחה את תשתית האנגולר במטרה מטרה לייעל את אכסון המידע של אפליקציות בשרתים ועל ידי זאת לשפר ביצועים תוך הוזלת העלויות.

כאשר משתמשים בפריימוורק אנגולר, ניתן לכתוב אפליקציות המבוססות על עמוד אחד בודד, כלומר יישומונים שבהם התוכן מוחלף ללא רענון הדף. כתוצאה מכך מקבלים אפליקציה מקצועית יותר ויעיל הרבה יותר.

מפתחים שעובדים עם אנגולר נהנים מכמה יתרונות בהשוואה לשימוש בטכנולוגיות אחרות. אמנם ישנן טכנולוגיות המציעות אפשרויות רבות לפיתוח ולבניית אתרים, אך לא תמיד הן מעניקות פתרון כולל שעונה על כל צרכיו של הארגון. אנגולר מציעה למפתחים עבודה מהירה יותר וקלה יותר, ובנוסף גם תוצאות שהן נגישות ובהירות יותר עבור המשתמשים.

אנגולר יוצרת נוחות במהלך הפיתוח מה שהפך את התשתית הזו למבוקשת מאוד בקרב חברות ההייטק כיום. אולם יש להדגיש כי לא מדובר בתשתית תוכנה קלה ללימוד ולא מעט מפתחים שמנסים להבין את השימוש בה באופן עצמאי נתקלים בקושי. לכן לימודי אנגולר פחות מומלצים בשיעורים חינמיים ברשת ללימוד עצמי, וכן כדאי להירשם לקורס אנגולר. קורס שכזה מעניק לתלמידים ידע בשימוש בטכנולוגיה זו באופן מובנה ומסודר וחושף אותם לשימושיה השונים באופן המתאים לצורכיהם. תחום פיתוח האינטרנט הוא דינמי ובצמיחה תמידית, ועל ידי השתתפות בקורס אנגולר מסודר, המשתתפים מקבלים כלים לפיתוח כישורים חשובים לתחום.

הקורס ברובו מעשי וזה אחד הדברים החשובים. עקומת הלמידה של אנגולר היא תלולה ולכן הוא מיועד למפתחים מנוסים ובעלי רקע בתחום התכנות והפיתוח. מפתחים שבקיאים בטכנולוגיות אחרות כמו ג'אווה או ג'אווה סקריפט ימצאו עניין רב ואתגר גדול בקורס. כאמור, כשאתם מחפשים קורס אנגולר, ודאו עד כמה הקורס מעשי ואכן מעניק לכם את הכלים הדרושים להתמודד עם הקשיים שבתוכנה.

המאפיינים של אנגולר

לאנגולר תשעה מאפיינים עיקריים שנסווג אותם כך:

  1. איחוד מידע: קיים סנכרון אוטומטי בין הדאטה לבין הרכיבים מודל ו-view. כשהמודל משתנה גם ה-view מתעדכן, ולהיפך – כשה-view n מתעדכן המודל משתנה.
  2. Scope: זהו הרכיב שמחבר בין האפליקציה ל-view.
  3. פקדים:  כל view יהיה קשור לפקד מסוים.
  4. ל-AngularJS יש שירותים מובנים. אם יש צורך, וניתן לפתח שירותים נוספים.
  5. פילטרים מובנים: לאנגולר יש סט של פילטרים. הפילטרים הללו הם למעשה פורמטים שונים שמוצגים למשתמש. בתוכנה הזו פשוט למדי לפתח פילטרים מותאמים אישית.
  6. ספריות: ניתן להעשיר את ה-html על ידי סט מובנה של ספריות. כך למשל ngBind,   ngModelו ngClass מאפשרות להגדיר התנהגויות שונות לאלמנטים. את זה עושים באמצעות custom html tags.
  7. תבניות: אנגולר מתבססת על תבניות html. יתרונן של התבניות הללו נעוץ בכך שקל לנהל אותן באמצעות ספריות.
  8. 8 Routing: מודול ngRoute מאפשר ניווט בין עמודים שונים, זאת ללא טעינתם מחדש של העמודים. באופן זה ניתן לחסוך במשאבים, באמצעות SPA – Single Page Application.
  9. Dependency Injection: גמישות בבחירה של מימושי הממשק בזמן ריצה ובכך מקל על ביצוע בדיקות יחידה.

אז איך לומדים אנגולר?

כשאתם מעוניינים לעבור הסבה לאנגולר קחו בחשבון כי אנגולר אינה תוכנה שנלמדת ביום אחד, גם לא בשבוע. גם לאחר סיום קורס אנגולר עדיין תצטרכו להתנסות ולהתמקצע עד שתוכלו להגיד שאתם מומחי אנגולר או לכל הפחות מכירים את התוכנה בצורה טובה ומקצועית.

כפי שהזכרנו, אנגולר היא תוכנה מצוינת, אך לא קלה ללימוד, לא לומדים אותה על רגל אחת ולא דרך פוסטים ברשתות החברתיות, גם לא משיעורים מוקלטים ביוטיוב או בכל אתר סרטוניםאחר. כדי להתמקצע במהירות האפשרית (כשכאמור – זה לא במהירות הברק…), מומלץ (אפילו חובה!) להשתתף בקורס מסודר המשלב תרגול עם המדריכים וגם לאחר מכן בבית, לקרוא ספרים, והכי חשוב – להשקיע בחלק המעשי כי רק ככה אפשר להתקדם.

אנגולר מתפתחת ומתקדמת כל הזמן ועליכם ללמוד את האנגולר העדכני ביותר. חפשו קורס אנגולר שמציע מספר שעות נרחב שכוללות תרגול מעשי. תוכלו לרכוש בנוסף ספרים המתמחים בתחום. אם אתם נרשמים לקורס, בקשו המלצות מהמדריך. השתמשו ברשתות החברתיות ובבלוגים כגורם משלים, אך לא בלעדי ללימודיכם.

יתרונות הקורס

קורס אנגולר מעניק לתלמידים כלים לפיתוח של אתרים ויישומים בעזרת הפונקציות של התוכנה. במהלך הקורס לומדים המשתתפים כיצד לעשות שימוש בפלטפורמות כגון mobile web ו-web דרך פונקציות וספריות פופולריות. הקורס מעניק לתלמידים מיומנויות כתיבת קודים וכן העברה מפיתוח לייצור. המיומנויות הללו הכרחיות לבנייה יעילה של יישומים לאינטרנט ויישומונים לטלפונים חכמים.

היקפו של קורס אנגולר נע בין כמה שבועות לחודשים ספורים. בחרו בקורס על פי רמת ההתמקצעות שאליה אתם מעוניינים להגיע. ישנם קורסים שנותנים את הכלים הבסיסיים, ואחרים ממשיכים ומעמיקים אל נבכי האנגולר. שיעורי הקורסים משלבים בין הרצאות עיוניות לתרגולים מעשיים בפיתוח, מה שמאפשר לתלמידים להכיר מקרוב את מיומנויות התכנות. כאמור, מומלץ לבחור בקורס ששם דגש על התרגול המעשי.

לסיכום, למרות הקשיים ועקומת הלמידה התלולה, אנגלר נחשבת לתוכנה חזקה מאוד שיתרונותיה מאפילים על חסרונותיה. מפתחים רבים מאמינים כי אנגולר היא הטכנולוגיה הטובה ביותר לכל אפליקציה בצעדיה הראשונים. אף אחד לא יתווכח אם מי שייטען כי שהדרך להתמחות באנגולר ארוכה וקשה היא, אך רבים מאוד יסכימו כי התוצאה שווה מאוד את המאמץ. תוכנות אחרות לשימושים דומים ערכו לאורך השנים שינויים שממש "שברו" אפליצקיות, כך שמי שמחזיק באפליקציה גדולה, ירצה מאוד שהתלות שלו תהיה תחת מטרייה אחת שתדאג שהכל יעבוד תקין. הדבר הזה מוסיף לפופולריות של אנגולר, לדרישה למקצוענים באנגולר, ולכן מומלץ להירשם לקורס אנגולר מתאים.

רוצים להתייעץ?